eSupport Center és élő támogatás az elégedett ügyfelekért

Nem csak egy nagyon jó online rendszert biztosítunk, de hatékonyan segítjük a szervezők munkáját is, erről ügyfeleink pozitív visszajelzései tanúskodnak. Sok éves ügyfélkapcsolatokkal rendelkezünk, de minden nap megdolgozunk ezért a bizalomért.
Jellemzők és előnyök
- Hibajegy kezelő eSupport Center (e-mail alapú hibakezelés és kommunikáció, tudásbázis)
- Hibajelentés esetén a beavatkozás/javítás órákon belül megindul/megvalósul
- Automatikus hibajegy visszaigazolás, folyamatos hibajegy követés
- A jelentkezői kezelési problémákra/hibákra adott válaszok megjelennek eSupport anyagaiban
- Az eSupport Centerbe regisztrált partnereink részére online tudásbázis anyagokat biztosítunk
- A rendszer fejlesztési újdonságai megjelennnek a tudásbázisban
- Letölthető PDF alapú felhasználói kézikönyvek
- Időszakos hírlevelek regisztrált ügyfeleink részére a szolgáltatással kapcsolatos információkról
- Havidíj alapú személyes Premium support lehetőséget is biztosítunk (telefon, Skype, Zoom)
Miért fontosak ezek a tulajdonságok?
- A Helpdesk rendszerünk nyilvános anyagai segítségével a résztvevők is tájékozódhatnak
- A hibajegy alapú bejelentések, információkérések állapota folyamatosan nyomon követhető
- Az új válaszok/megoldások időről-időre bekerülnek a Tudásbázis és a Hibakezelő anyagok közé
- Nincs magára hagyva a kérdések megoldása tekintetében, számíthat folyamatos segítségünkre
- A résztvevők magas szintű kiszolgálása növeli a szervező jó hírét és további megrendeléseket generál