why

Sürgőssé vált az online regisztráció?

A ConfWare(TM) egy kipróbált webszolgáltatás, sok referenciával.
Ha most megrendeli, 48 órán belűl használhatja!

Kipróbálná a rendszert használat előtt?

Igényeljen demo hozzáférést!
Felhasználó oldali demo rendszer hozzáférési lehetőség az összes lényeges funkcióval.

Miért a ConfWare?

advantages ConfWareTM online szolgáltatás:
sokkal több, mint egyszerű online regisztráció...



 

Szervezze konferenciáit látványosan hatékonyabban a modern webes technológiát kihasználva! A ConfWareTM szolgáltatás mindig és mindenhonnan elérhető, megállás nélkül és önállóan dolgozik: összegyűjti, visszaigazolja, tárolja és listázza a weben át érkező jelentkezéseket, előadás bejelentéseket, foglalásokat és fizetéseket... Volt valaha ilyen munkatársa?

  • A ConfWareTM web alapú menedzsment rendszer. Segítségével az Interneten keresztül szervezheti konferenciáját alacsony szervezési költségekkel és lényegesen kisebb munkaráfordítással.
  • Konferenciájának résztvevői az Interneten keresztül a nap 24 órájában elérik a rendszert a föld bármelyik pontjáról, adataikat és foglalásaikat saját maguk viszik fel, illetve aktualizálják.
  • Az elektronikus kommunikáció használata (elektronikus körlevelek, kiértesítések, automatikus nyugtázások) sok időt, élőmunkát, nyomda- és postaköltséget takarít meg Önnek.
  • Nincs szüksége IT beruházásra és számítástechnikusok alkalmazására. A szabványos Internet-felület segítségével egyszerűen tudja kezelni rendezvényének adatait, bárhonnan, bármikor.
  • Szoftverünk több mint 10 éves életciklusa alatt komoly fejlesztéseken ment keresztül és a továbbiakban is folyamatosan fejlesztjük. A ConfWareTM nem egy hirtelen jött, majd gyorsan eltűnő szolgáltatás. Mi évek óta a piacon vagyunk és a jövőben is ott leszünk. Ön mindig a legkorszerűbb szolgáltatásunkat kapja.
  • A jelentkezők azonnali automatikus visszaigazolást kapnak regisztrációjukról, előadás feltöltésükről, szállásfoglalásukról, sikeres online fizetésükről, elkerülvén a válaszra várakozást az árakról és például a szállás rendelkezésre állásáról. Ez a megnyugtató ügymenet érzését adja számukra.
  • Fogadja azonnal online az esedékes befizetéseket! A rendszer beépített szolgáltatásként kínálja a és a CIB Bank eCommerce, a K&H Bank, OTP Bank, a PayPal és a WireCard szolgáltatásához való hozzáférést. Tervezzük további hazai és külföldi fizetési szolgáltatások beépítését is.
  • Beépített kényelmi szolgáltatások a szervezők részére, mint a kontingens és a szobatárs kezelés a szállásfoglalásnál: a rendszer a foglalások és társítások függvényében mutatja a szobák rendelkezésre állását, szobaár-hányadot számol, illetve lezárja a választhatóságot teltház esetén.
  • A megbízó által megadott színekkel és egyedi fejléc képpel biztosított harmonizáló megjelenés a konferencia honlapjával (igény esetén azt is elkészítjük, fenntartjuk, frissítjük).
  • Rugalmas díjkezelés a részvételi díjak esetében: korlátlan számú díjkategória és azon belül időintervallumokhoz igazított díjak. Díjkategóriák egyedi lezárhatósága.
  • Többnyelvű támogatás mind a jelentkezői, mind az adminisztrációs oldalon, jelenleg magyar/angol változatban, további lokalizációk beépítése folyamatban.
  • Korlátlan számú jelentkező, előadás, prezentációs típus, tudományos szekció, szálláshely, szobatípus, társasági program, regisztrációs kategória kezelése a rendszerben.
  • Professzionális eSupport Center helpdesk szolgáltatás: e-mail alapú hibajegy rendszer azonnali visszaigazolással és hibajegy követéssel, online tudásbázis, hibakereső, letölthető támogatási anyagok.

 

 

Go to top